Přidali jsme řádek s názvem mateřského produktu do přehledu zboží v administraci. Zobrazí se, pokud je daný produkt napárovaný nebo přímo mateřský a jeho název se liší od názvu...
Ve skladu najdete nové tlačítko Překlad, které slouží k exportu a následnému importu excelovských souborů s překlady produktů.
Můžete si tedy vyexportovat české texty,...
V nastavení klasického eshopu si můžete zapnout funkci Ajaxového hledání (našeptávače) – uživatel vidí výsledky hned při psaní dotazu.
Stejně jako běžné hledání hledá...
V sekci XML výstupy každého eshopu najdete políčko, kam můžete vyplnit minimální cenu produktu. Produkty s nižší než nastavenou cenou se tak do daného XML feedu nepromítnou....
Zrušili jsme sekci Formát slevy – nyní se titulek i text slevy edituje v nastavení eshopu, v sekci Formátování. Můžete si tedy text vyladit pro každý eshop zvlášť.
S tím...
Postupně vylepšujeme vyhledávání na klasických eshopech, nyní jsme zapracovali na samotné rychlosti, která byla po poslední úpravě snížená. Indexy jsou nyní ukládány do separátní...
Poznámky k mateřským produktům se ukazují na naskladňovací i vyskladňovací stránce (všechny) a také v editaci mateřského produktu (poslední z nich). Můžete je také editovat přímo...
Jakékoli zaměstnanecké roli můžete zcela skrýt sklad pomocí této volby v editaci zaměstnance:
https://www.blog.exitshop.cz/zamestnanci-muzete-skryt-sklad/
Pokud na svých eshopech využíváte platební modul Twisto, můžete si nyní v editaci stavu objednávky zvolit, zda má daný stav aktivovat, zrušit nebo vrátit celou fakturu....
Pokud si uživatel splete pole město a PSČ (z praxe), u objednávky se vám vytvoří nová poznámka ohledně špatného PSČ. Myslím, že je to lepší než uživatele nutit to přepisovat v...
Na podnět z fóra jsme předělali chování elementu CATEGORY_TEXT (Heuréka, Zboží), pokud ho vyplňujete v kategorii. Nyní můžete vyplnit celou cestu, neskládá se automaticky strom...
V nastavení eshopu, sekce Nákupní košík, naleznete novou volbu – rozdělit zákazníkovi políčko Jméno a přijmení na dvě. Funguje to stejně jako rozdělení ulice a čísla...
V sekci Nastavení eshopu -> Detail produktu najdete dvě novinky (pro jednostránkové eshopy):
Další obrázky produktu se v detailu jednostránkového eshopu zobrazují dole pod dlouhým...
V ExitShopu už nějakou dobu podporujeme přeposílací obchody skrze systém Dropshipping.cz.
Nyní jsme implementovali i automatický přenos pobočky Zásilkovny do tohoto systému....
Do cenových Podmínek jsme přidali dvě nové funkce – fake množství nižší než a fake množství vyšší než. Můžete si tedy udělat například podmínku, která sníží cenu...
Fake množství (nebo také zvýšené množství) v ExitShopu znamená většinou zboží, které má skladem dodavatel nebo ho máte na externím skladě. Případně prostě chcete na eshopu...
Pro testování děkovací stránky si nemusíte vytvářet fejkové objednávky, ale můžete použít tlačítko Zobrazit ukázkovou potvrzovací stránku. Zatím to šlo jen u té výchozí ze...
Na stránce naskladnit / vyskladnit se nyní u vybraného mateřského produktu ukazuje i dodavatel, název dodavatele a všechny čárové kódy. Krom toho i ID mateřského produktu, které lze...
Vyhledávání produktů na klasických eshopech jsme o něco vylepšili, aby bylo přívětivější pro uživatele.
Nyní nezáleží na přesném pořadí vyhledávaných slov a také jsou...
Zapracovali jsme na funkci Upsell, kterou si můžete zapnout v nastavení každého eshopu. Na děkovací stránce se zobrazí seznam produktů, které si uživatel může jedním kliknutím...
Nyní můžete v objednávkách filtrovat podle počtu produktů v nich obsažených. Je to celkem náročná operace a proto se počet produktů v objednávkách cachuje. Viz obrázek....
Pro aktuálně vyfiltrované mateřské produkty ve skladu nyní vidíte průměrnou marži (v % i v absolutních číslech) a i přirážku. Tyto hodnoty se počítají pro produkty s vyplněnou...
V přehledu emailových newsletterů nyní vidíte nový sloupeček – počet odhlášení. Bude zobrazovat, kolik uživatelů se z odběru newsletterů odhlásilo. Zpětně to už nezjistíme,...
Pokud využíváte API napojení na Poštu bez hranic, tak se k nově přidaným objednávkám automaticky ukládá sledovací url zásilky. Stejně jako u Zásilkovny nebo při manuálním...
Odchozí emaily se pro lepší doručitelnost odesílají z naší ověřené domény exitXXXX@shops.exitshop.cz, případně exitXXXX@customers.exitshop.cz (ze Zákazníků, XXXX je ID eshopu)....
Pokud máte vyplněny hmotnosti v mateřských produktech, jejich součet se vám nyní ukáže u každé objednávky formou ikonky.
Hmotnosti dále můžete využít na omezení dopravců...