Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Názvy mateřských produktů v přehledu zboží v administraci


Přidali jsme řádek s názvem mateřského produktu do přehledu zboží v administraci. Zobrazí se, pokud je daný produkt napárovaný nebo přímo mateřský a jeho název se liší od názvu...

Hromadný překlad mateřských produktů


Ve skladu najdete nové tlačítko Překlad, které slouží k exportu a následnému importu excelovských souborů s překlady produktů. Můžete si tedy vyexportovat české texty,...

Filtrování ve skladu podle překladů


Ve skladu si nyní můžete filtrovat podle toho, do jakých jazyků máte mateřský produkt přeložen a do kterých ne. Jedná se o placený modul....

Našeptávač pro vyhledávání produktů


V nastavení klasického eshopu si můžete zapnout funkci Ajaxového hledání (našeptávače) – uživatel vidí výsledky hned při psaní dotazu. Stejně jako běžné hledání hledá...

XML výstupy pro porovnávače – omezení na minimální cenu produktu


V sekci XML výstupy každého eshopu najdete políčko, kam můžete vyplnit minimální cenu produktu. Produkty s nižší než nastavenou cenou se tak do daného XML feedu nepromítnou....

Statistiky mateřských produktů – nový sloupec – ID


Ve statistikách prodaných mateřských produktů najdete nově sloupec ID, tedy ID mateřského produktu a to i s filtrací....

Slevový řádek i pro klasické eshopy


Zrušili jsme sekci Formát slevy – nyní se titulek i text slevy edituje v nastavení eshopu, v sekci Formátování. Můžete si tedy text vyladit pro každý eshop zvlášť. S tím...

Sólo objednávky pro vybrané mateřské produkty


ExitShop získal novou pokročilou funkci – možnost automatického rozdělení objednávky před expedicí podle mateřských produktů. Více v nápovědě....

Zrychlení vyhledávání na klasických eshopech


Postupně vylepšujeme vyhledávání na klasických eshopech, nyní jsme zapracovali na samotné rychlosti, která byla po poslední úpravě snížená. Indexy jsou nyní ukládány do separátní...

Poznámky k mateřským produktům


Poznámky k mateřským produktům se ukazují na naskladňovací i vyskladňovací stránce (všechny) a také v editaci mateřského produktu (poslední z nich). Můžete je také editovat přímo...

Zaměstnanci můžete skrýt sklad


Jakékoli zaměstnanecké roli můžete zcela skrýt sklad pomocí této volby v editaci zaměstnance: https://www.blog.exitshop.cz/zamestnanci-muzete-skryt-sklad/

Twisto API – aktivace a zrušení faktury


Pokud na svých eshopech využíváte platební modul Twisto, můžete si nyní v editaci stavu objednávky zvolit, zda má daný stav aktivovat, zrušit nebo vrátit celou fakturu....

Nová automatická poznámka do objednávek – špatné PSČ


Pokud si uživatel splete pole město a PSČ (z praxe), u objednávky se vám vytvoří nová poznámka ohledně špatného PSČ. Myslím, že je to lepší než uživatele nutit to přepisovat v...

CATEGORY_TEXT v kategorii nyní funguje jinak


Na podnět z fóra jsme předělali chování elementu CATEGORY_TEXT (Heuréka, Zboží), pokud ho vyplňujete v kategorii. Nyní můžete vyplnit celou cestu, neskládá se automaticky strom...

Možnost rozdělení políček pro jméno a přijmení v košíku


V nastavení eshopu, sekce Nákupní košík, naleznete novou volbu – rozdělit zákazníkovi políčko Jméno a přijmení na dvě. Funguje to stejně jako rozdělení ulice a čísla...

Detail produktu – tři vylepšení pro jednostránkové eshopy


V sekci Nastavení eshopu -> Detail produktu najdete dvě novinky (pro jednostránkové eshopy): Další obrázky produktu se v detailu jednostránkového eshopu zobrazují dole pod dlouhým...

Napojení na Dropshipping.cz a Zásilkovna


V ExitShopu už nějakou dobu podporujeme přeposílací obchody skrze systém Dropshipping.cz. Nyní jsme implementovali i automatický přenos pobočky Zásilkovny do tohoto systému....

Nová funkce v podmínkách – fake množství


Do cenových Podmínek jsme přidali dvě nové funkce – fake množství nižší než a fake množství vyšší než. Můžete si tedy udělat například podmínku, která sníží cenu...

Fake množství


Fake množství (nebo také zvýšené množství) v ExitShopu znamená většinou zboží, které má skladem dodavatel nebo ho máte na externím skladě. Případně prostě chcete na eshopu...

Pokladna a Zásilkovna


Při vytváření objednávky skrz Pokladnu, resp. spíše při Zopakování už existující objednávky nyní můžete vyplnit pobočku Zásilkovny....

Testování děkovací stránky i z dopravce


Pro testování děkovací stránky si nemusíte vytvářet fejkové objednávky, ale můžete použít tlačítko Zobrazit ukázkovou potvrzovací stránku. Zatím to šlo jen u té výchozí ze...

Drobné vylepšení naskladňovací stránky


Na stránce naskladnit / vyskladnit se nyní u vybraného mateřského produktu ukazuje i dodavatel, název dodavatele a všechny čárové kódy. Krom toho i ID mateřského produktu, které lze...

Vylepšili jsme vyhledávání


Vyhledávání produktů na klasických eshopech jsme o něco vylepšili, aby bylo přívětivější pro uživatele. Nyní nezáleží na přesném pořadí vyhledávaných slov a také jsou...

Vylepšení Upsellu – sleva a automatický výběr produktů


Zapracovali jsme na funkci Upsell, kterou si můžete zapnout v nastavení každého eshopu. Na děkovací stránce se zobrazí seznam produktů, které si uživatel může jedním kliknutím...

Filtrace v objednávkách – počet zboží OD – DO


Nyní můžete v objednávkách filtrovat podle počtu produktů v nich obsažených. Je to celkem náročná operace a proto se počet produktů v objednávkách cachuje. Viz obrázek....

Průměrná marže a přirážka ve skladu


Pro aktuálně vyfiltrované mateřské produkty ve skladu nyní vidíte průměrnou marži (v % i v absolutních číslech) a i přirážku. Tyto hodnoty se počítají pro produkty s vyplněnou...

Emailing – počet odhlášení z newsletteru


V přehledu emailových newsletterů nyní vidíte nový sloupeček – počet odhlášení. Bude zobrazovat, kolik uživatelů se z odběru newsletterů odhlásilo. Zpětně to už nezjistíme,...

Pošta bez hranic – sledovací url


Pokud využíváte API napojení na Poštu bez hranic, tak se k nově přidaným objednávkám automaticky ukládá sledovací url zásilky. Stejně jako u Zásilkovny nebo při manuálním...

Vlastní odesílací doména pro emaily


Odchozí emaily se pro lepší doručitelnost odesílají z naší ověřené domény exitXXXX@shops.exitshop.cz, případně exitXXXX@customers.exitshop.cz (ze Zákazníků, XXXX je ID eshopu)....

Ikonka hmotnosti v objednávkách


Pokud máte vyplněny hmotnosti v mateřských produktech, jejich součet se vám nyní ukáže u každé objednávky formou ikonky. Hmotnosti dále můžete využít na omezení dopravců...