Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Černá středa – výpadek ExitShopu v dopoledních hodinách


Dnes od ranních hodin až do poledne byl ExitShop nedostupný. Nyní již vše běží jak má. Chtěli bychom se všem klientům omluvit a ujistit je, že pracujeme na tom aby se to neopakovalo....

Imunita vůči slevovým kódům


V mateřském produktu si můžete zapnout imunitu vůči slevovým kódům – na takové zboží se pak na eshopu nebude vztahovat výpočet slevy slevového kódu. Najdete to hned pod...

Box prodaných mateřských produktů – export do PDF a Excelu


V sekci statistiky, pod boxem prodaných mateřských produktů jsou dvě nová tlačítka – Excel a PDF. Můžete si tak tabulku stáhnout a dále s ní pracovat nebo si ji vytisknout....

Filtrace podle ID varianty


Filtrace zboží v administraci eshopu podle ID mateřského produkty nyní hledá i v jeho variantách. https://www.blog.exitshop.cz/filtrace-podle-id-varianty/

Jak vyplňovat Heureka a Google kategorie


Heureka i Google kategorie si můžete vyplnit na úrovni editace produktu (lze i hromadně přes Upravit výběr) a nebo v editaci kategorie (má menší prioritu). Heureka Návod jak si...

Nový XML feed – Ceneo


Polské eshopy v ExitShopu dostaly nový XML feed pro porovnávač zboží Ceneo. Najdete ho v příslušné sekci v ovládacím panelu každého eshopu, jak jednostránkového, tak klasického. Tak...

Přeskladnění části zboží na jinou pozici


Pokud omylem naskladníte část produktů na jinou pozici, můžete si ji opravit hromadně pomocí nového tlačítka Přeskladnit. Nebo pokud chcete změnit pozici všech kusů naráz, můžete...

Vylepšení chytrých notifikací a ExitShop zpráv


Každý den večer vám dojde na email upozornění, pokud máte nějaké nepotvrzené ExitShop zprávy, konkrétně více než tři. Můžete si tento email vypnout v Nastavení účtu...

Jak v ExitShopu přeskladnit část zboží na jinou pozici


Pokud omylem naskladníte část produktů na jinou pozici, můžete si ji opravit hromadně pomocí nového tlačítka Přeskladnit.

Omezení dopravce na výšku balíku


Pokud máte v mateřských produktech vyplněnou výšku, tak tento rozměr můžete použít v dopravci pro jeho omezení. Například pokud nabízíte Doporučené psaní (zásilku), nastavíte si...

Jiný obrázek zboží pro porovnávače


Pokud chcete do XML feedů pro Heureku a spol. posílat jiný obrázek než máte na eshopu (například bez vodoznaku), můžete si jej vyplnit v editaci produktu....

Expedice – stav po dokončení objednávky a expedice pomocí klávesnice


Před časem jsme vylepšovali Expediční stránku tak, aby si pamatovala stav objednávky po dokončení. Tuto úpravu jsme ale nyní zrušili a nahradili ji nastavením výchozího stavu v...

Filtr v kategorii – defaultně schovaný


V kategorii máte možnost si zvolit, že její filtry budou ve výchozím stavu skryté a až zákazník si je rozbalí. Zabalení / rozbalení si prohlížeč pamatuje jako doposud....

Snížení nebo zvýšení fake kusů v importu


V nastavení importu mateřských produktů do skladu si můžete nyní kromě ceny (v %) upravovat i zvýšené (fake) množství (v kusech). Můžete tedy nechat produkt od dodavatele...

Vlastnosti – název pro XML feedy


V editaci vlastnosti můžete nyní vyplnit kolonku Název pro XML feedy a ten se použije do výstupů pro Heureku, Zboží atd. Pokud ho nevyplníte, pošle se tam interní název jako doposud....

Vlastní produktové štítky


Dokončili jsme nový placený modul – Štítky produktů na eshopu. Dovolí vám definovat si (globálně) vlastní štítky – text, barvu textu a pozadí: A tyto štítky...

Chytré notifikace


Oživili jsme sekci Notifikace o dva nové druhy: Duplicitní název produktu – jednou denně prohledá vaše eshopy a když najde produkty se stejným názvem, dostanete o tom podrobnou ES...

Odkazy pro dodavatele – úprava i fake kusů


Odkazy skladu pro dodavatele jsou užitečné věci – nyní můžete v takovém odkazu povolit i editaci fake kusů (zvýšeného množství), vedle editace kusů na cestě....

Volba výchozího obrázku produktu


V mateřském produktu ve skladu máte možnost zadat hlavní obrázek a pak libovolné množství dalších. V editaci napárovaného produktu v eshopu si nyní můžete vybrat, že hlavní...

Vyhledávání na klasickém eshopu – stránkování


Jak už název napovídá, pokud máte zapnuté stránkování v kategorii, nyní se použije i pro výsledky vyhledávání. Stejně tak textová informace o počtu zobrazených a celkových...

Fixace kurzu pro přepočet měn na eshopu


Ve správě kurzů máte nyní možnost vepsat si vlastní, fixní kurz, který se nebude automaticky aktualizovat a to pro každou měnu zvlášť. Kurzy se používají zejména, pokud...

Validace telefonního čísla


Z telefonního čísla se nyní při vzniku objednávky odstraňují předvolby, stejně tak prázdné znaky (jako doposud) a do objednávky se přidá poznámka, pokud má číslo podezřelou...

Editor textů nyní vkládá obrázky responzivně


Upravili jsme textový editor v administraci ExitShopu tak aby nově vložené obrázky byly responzivní (automaticky se přidá třída .img-responsive-editor)....

Vyskakovací okno se slevovým kódem – nové způsoby vyvolání


Kromě již existujícího způsobu (při první návštěvě – tzn. ihned po vstupu na web) jsme přidali další dva způsoby – po návštěvě Xté stránky (lze nastavit) a po...

Vylepšení nákupních seznamů


Při exportu vybraných produktů ze skladu si můžete nově zvolit export i čárového kódu ve formu obrázku (pro ID mateřského produktu i EANy) a také výchozí umístění produktu....

Zadávání EANů už při vytváření mateřského produktu


Nyní můžete zadávat čárové kódy EAN (klidně rovnou z čtečky) hned při zakládání mateřských produktů....

Expedice – zapamatování stavu dokončených objednávek


Ve výchozím nastavení v Expedici se předvybírá stav, který má nastaven zaměstnanec. Nyní si stránka vybraný stav pamatuje, takže když si ho změníte, příště vás tam bude čekat....

Filtrování zákazníků podle otevřených newsletterů


V sekci Zákaznící najdete nový filtr, pomocí kterého si můžete vyfiltrovat zákazníky, kteří si otevřeli alespoň jeden z vybraných newsletterů. Data o otevření konkrétním...

Statistiky mateřských produktů – nový sloupec – součet nákupních cen


V sekci Statistiky, v boxu s prodanými mateřskými produkty, najdete nový sloupec – součet reálných nákupních cen z objednávek....

Hromadný překlad vlastností a hodnot


Vlastnosti a jejich hodnoty můžete nyní hromadně překládat v Excelu stejně jako mateřské produkty. Stáhnete si excelovský soubor ve zvoleném jazyce, pošlete překladateli a nahrajete...