Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Podmínky a množstevní slevy - synchronizace podle více dodavatelů


V podmínkách a množstevních slevách si můžete zapnout synchronizaci mateřských produktů podle více dodavatelů nejednou.

Alternativní produkty - hláška po přesměrování


V mateřském produktu si můžete vyplnit produkt, na který bude zákazník přesměrován při vyprodání. Nyní si můžete v nastavení eshopu -> Vyprodané vyplnit hlášku, která se...

Seznam prodaného zboží podle zákazníků


V zákaznících si můžete stáhnout seznam prodaného zboží. Můžete si tak vyjet veškeré zboží, co si určitý zákazník nebo více zákazníků koupilo.

Filtrace podle UTM source


V objednávkách najdete nové políčko pro filtrování - podle UTM source parametru (zdroj konverze).

DPD Parcelshopy v Exitshopu


Přidali jsme podporu pro DPD ParcelShopy. Můžete si vybrat mezi naším našeptávačem nebo DPD widgetem. Vybraná pobočka se dá změnit v administraci a přenáší se při přidávání...

Vylepšení štítků - ikonky a štítek pro produkty skladem


Produktové štítky mají novinku - můžete si k nim nahrát ikonku (ukáže se jen na detailové stránce a na šabloně Next).Další novinku najdete v nastavení eshopu v sekci Detail produktu....

Vylepšení partnerského prodeje


Co je "Partner"? Ve zkratce je to zaměstnanec, kterému přiřadíte buď:eshopnebo slevový kód nebo dodavateleA za tyto objednávky je mu počítána provize. Nyní jsme tuto roli vylepšili:Jak...

Expedice - načítání objednávek i podle kódu dopravce


Při expedici můžete vyhledávat v objednávkách i podle čárového kódu ze štítku dopravce. Funguje pokud balíky nahráváte přes API dopravců a ukládají se sledovací čísla.Na...

Přesměrování URL adres - nová volba


Při přesměrování URL adres (např. při stěhování eshopu k nám) si můžete nově zvolit, že se nemá hledat přesná shoda, ale jen přesná shoda od začátku. Co to znamená?Pokud máte...

Vyzkoušejte marketingový nástroj Tanganica


Chcete zvýšit tržby svého e-shopu jen na pár kliknutí? Objevte jednoduché a efektivní metody, které vám pomohou dosáhnout vašich obchodních cílů. Máte pocit, že váš e-shop...

Kopírování kategorie


Stejně jako produkty si můžete kopírovat i kategorie:Při kopírování dostanete možnost si kategorii přejmenovat a zvolit cílový eshop - pokud budete kategorii kopírovat do stejného...

Drag & drop pro více obrázků i v produktu na eshopu


V produktu na eshopu, stejně jako v mateřském produktu, máte nyní k dispozici pohodlnější nahrávání a řazení více obrázků.

Párování na eshop a "zapadnutí" do kategorií


Při párování mateřských produktů ze skladu na konkrétní eshop můžete zapnout funkci Zařazení do kategorií podle Kategorie dodavatele. Nyní máte na výběr, jak s kategoriemi naložit....

Obrázky zboží v objednávkách


V sekci Moje nastavení najdete novou volbu - pomocí ní si můžete zobrazit obrázky produktů přímo v objednávkách.Funkce navíc zvýrazní počet produktů v případě, že je jiný než 1...

Jak nastavit GA4 v Exitshopu


Marketingový specialista Jiří Hochman vám ukáže, jak si nastavit nové Google Analytics 4 v Exitshopu.

No-refresh v detailu produktu


Next se zbavil v detailu produktu refreshe stránky při výberu varianty. Což nebylo nic proti ničemu, ale na pomalejším připojení nebo při delší odezvě serveru to bývalo občas...

Volitelné kategorie na hlavní lištu


Na hlavní liště se do nedávna zobrazovali všechny hlavní kategorie. Co se nevešlo systém přesunul do burger menu. Nyní si můžete vybrat které kategorie na liště budou. V nastavení...

Strukturované data - logo


Všechny eshopy a microsite dostaly do hlavičky údaje o logu eshopu (organizace) podle dokumentace Google.

Call to action buttony pro blog a CMS


Při psaní blogového článku můžete v obou editorech (CKEditor i Jodit) jedním kliknutím vložit takovéto hezké call-to-action prvky:

Rubriky a vyhledávání v článcích na blogu


Blog na klasickém eshopu dostal rubriky, jaké znáte z microsite! Můžete si tedy články roztřídit do kategorií. Přidali jsme také jednoduché vyhledávání, které si můžete...

Drobečková navigace a strukturovaná data


Pro šablony Next a Exit jsme přidali do drobečkové navigace microdata. Drobečková navigace je důležitou součástí webových stránek, která umožňuje uživatelům snadno se...

Uložené filtry v objednávkách


V objednávkách si můžete uložit aktuální filtraci pro pozdější použití. Naklikejte si kombinaci filtrů, které často používáte a pomocí roletky Uložené filtry si ji můžete...

Slevový kupón - omezení na produkt


Slevový kupon umíme nyní omezit i na konkrétní produkty. Bude tedy aktivní jen pokud bude mít zákazník v košíku určitý mateřský produkt.Můžete ho tedy využít například jako...

Automatické přiřazení a odebrání štítku u kategorie


V editaci kategorie si můžete zvolit, jaké štítky se produktům v této kategorii mají přiřadit. Tyto štítky bude automat přiřazovat produktům v dané kategorii, ze všech ostatních...

Import - možnost zvolit si i zanořený element


V importech se nyní dostanete i k zanořenému prvku. Tedy pokud máte třeba tohle: Tak se nyní dostanete k elementu amount přímo, bez nutnosti vytváření importních skriptů na míru.

Další velký upgrade velkoobchodu


Velkoobchod dostal další funkce!Předně v mateřském produktu jsme rozšířili boxík Velkoobchod.Ceny pro velkoobchodUž delší dobu si zde můžete vyplnit velkoobchodní cenu, která se...

Výpis odkazů na stejný produkt na jiných jazykových mutacích s nabídkou doručení zboží do dané země


V Nastavení -> Detail produktu si můžete zapnout zobrazení odkazů na jiné jazykové mutace. Funkce zobrazí odkazy na stejný produkt na zahraničním eshopu. Je třeba mít nastaveny...

Vylepšení kopírování produktu


Zmodernizovali jsme funkci pro kopírování produktu na úrovni eshopu. Nyní vyskočí modal okno, podobné tomu když kopírujete mateřské produkty ve skladě.Můžete změnit název a vybrat...

Vložení Facebook a Google skriptů


Facebook a Google Analytics funkci jsme vylepšili o možnost vložit si základní pixel. Nemusíte si ho tak vkládat ručně do skriptů, stačí vyplnit ID v nastavení eshopu.

Editace data splatnosti faktury


Pokud máte na svých fakturách datum splatnosti (nastavuje se v editaci fakturační adresy), pak se ukáže i v objednávkách. Po kliknutí toto datum můžete ručně upravit. Funguje i pro...