Domů > Exitshop Blog

Exitshop Blog

Výrobní seznamy a jak s nimi pracovat


Výrobní seznamy jsou novinkou v Exitshopu a využijí je ti, co vyrábí věci na zakázku. Pomocí výrobních seznamů si můžete udržovat přehled o zboží, které vyrábíte na zakázku....

Upgrade cookie lišty - modal okno


V Exitshopu najdete nový typ cookie lišty - modal. Je dostupná pouze pro šablonu Next a liší se v těchto bodech: Jak už jsem zmínil, zobrazí se formou modal dialogu, který...

Provázání článků a kategorií


Při psaní blogového článku si můžete vyplnit ID kategorií zboží, ke kterému článek patří. V těchto kategoriích se články zobrazí dole pod zboží, stejným stylem jako na homepage...

Blok nejprodávanějších produktů jen z určité kategorie


Pokud si chcete někam na eshop umístit blok s nejprodávanějšími produkty jen z určité kategorie, nyní můžete. V nastavení funkce je kolonka, kam zadáte ID kategorií, pro které...

Trocha statistik v objednávkách


V objednávkách najdete tento nový řádek se statistikami, které se týkají zobrazených objednávek. Nezahrnují se stornované objednávky a ty, které jsou vyřazeny ze statistik.A pak u...

Hromadné nahrání obrázků k produktům (a matkám)


V hromadných úpravách na na eshopu a taktéž ve skladu můžete k vybraným produktům nahrát obrázky. Funkci najdete úplně dole v modalovém okně:

Excel hromadné úpravy ve zboží - změna fungování


Nyní tato funkce vyexportuje pouze vyfiltrované produkty, pokud si tedy vyfiltrujete třeba jen jednu kategorii, v exportu bude jen část zboží, ne celý eshop.

Nová aplikace pro tisk štítků - Exitshop Print


V sekci Štítky můžete stahovat novou aplikaci pro tisk štítků na tiskárnách Citizen a Zebra.Výhody:tisknout na Zebře už můžete spolehlivě ze všech prohlížečů, nejen z...

Automatické zkracování popisku kategorie


V nastavení eshopu v sekci Kategorie si můžete zapnout funkci, která na mobilních zařízeních automaticky zkrátí popisek. Funguje stejně jako zástupný znak %category_show_more%, který...

Obsah pro blogové články


V nastavení blogu si můžete zapnout funkci pro vygenerování obsahu. Objeví se vám u článku v sidebaru takový boxík s odkazy na H2 nadpisy obsažené v článku:Funkce je dostupná pro...

Vylepšení importu - automatický import vlastností a donahrání EANů


Vlastnosti jste si mohli doposud napárovat v importu jen pro již existující vlastnosti (hodnoty se vytvořily automaticky, pokud neexistovaly). Nyní jsme přidali novou volbu Vlastnosti***,...

Vyloučení produktů z produktových bloků


V editaci dodavatele si můžete určit, že produkty tohoto dodavatele se nebudou zobrazovat v produktových blocích:

Podmínky a množstevní slevy - synchronizace podle více dodavatelů


V podmínkách a množstevních slevách si můžete zapnout synchronizaci mateřských produktů podle více dodavatelů nejednou.

Alternativní produkty - hláška po přesměrování


V mateřském produktu si můžete vyplnit produkt, na který bude zákazník přesměrován při vyprodání. Nyní si můžete v nastavení eshopu -> Vyprodané vyplnit hlášku, která se...

Seznam prodaného zboží podle zákazníků


V zákaznících si můžete stáhnout seznam prodaného zboží. Můžete si tak vyjet veškeré zboží, co si určitý zákazník nebo více zákazníků koupilo.

Filtrace podle UTM source


V objednávkách najdete nové políčko pro filtrování - podle UTM source parametru (zdroj konverze).

DPD Parcelshopy v Exitshopu


Přidali jsme podporu pro DPD ParcelShopy. Můžete si vybrat mezi naším našeptávačem nebo DPD widgetem. Vybraná pobočka se dá změnit v administraci a přenáší se při přidávání...

Vylepšení štítků - ikonky a štítek pro produkty skladem


Produktové štítky mají novinku - můžete si k nim nahrát ikonku (ukáže se jen na detailové stránce a na šabloně Next).Další novinku najdete v nastavení eshopu v sekci Detail produktu....

Vylepšení partnerského prodeje


Co je "Partner"? Ve zkratce je to zaměstnanec, kterému přiřadíte buď:eshopnebo slevový kód nebo dodavateleA za tyto objednávky je mu počítána provize. Nyní jsme tuto roli vylepšili:Jak...

Expedice - načítání objednávek i podle kódu dopravce


Při expedici můžete vyhledávat v objednávkách i podle čárového kódu ze štítku dopravce. Funguje pokud balíky nahráváte přes API dopravců a ukládají se sledovací čísla.Na...

Přesměrování URL adres - nová volba


Při přesměrování URL adres (např. při stěhování eshopu k nám) si můžete nově zvolit, že se nemá hledat přesná shoda, ale jen přesná shoda od začátku. Co to znamená?Pokud máte...

Vyzkoušejte marketingový nástroj Tanganica


Chcete zvýšit tržby svého e-shopu jen na pár kliknutí? Objevte jednoduché a efektivní metody, které vám pomohou dosáhnout vašich obchodních cílů. Máte pocit, že váš e-shop...

Kopírování kategorie


Stejně jako produkty si můžete kopírovat i kategorie:Při kopírování dostanete možnost si kategorii přejmenovat a zvolit cílový eshop - pokud budete kategorii kopírovat do stejného...

Drag & drop pro více obrázků i v produktu na eshopu


V produktu na eshopu, stejně jako v mateřském produktu, máte nyní k dispozici pohodlnější nahrávání a řazení více obrázků.

Párování na eshop a "zapadnutí" do kategorií


Při párování mateřských produktů ze skladu na konkrétní eshop můžete zapnout funkci Zařazení do kategorií podle Kategorie dodavatele. Nyní máte na výběr, jak s kategoriemi naložit....

Obrázky zboží v objednávkách


V sekci Moje nastavení najdete novou volbu - pomocí ní si můžete zobrazit obrázky produktů přímo v objednávkách.Funkce navíc zvýrazní počet produktů v případě, že je jiný než 1...

Jak nastavit GA4 v Exitshopu


Marketingový specialista Jiří Hochman vám ukáže, jak si nastavit nové Google Analytics 4 v Exitshopu.

No-refresh v detailu produktu


Next se zbavil v detailu produktu refreshe stránky při výberu varianty. Což nebylo nic proti ničemu, ale na pomalejším připojení nebo při delší odezvě serveru to bývalo občas...

Volitelné kategorie na hlavní lištu


Na hlavní liště se do nedávna zobrazovali všechny hlavní kategorie. Co se nevešlo systém přesunul do burger menu. Nyní si můžete vybrat které kategorie na liště budou. V nastavení...

Strukturované data - logo


Všechny eshopy a microsite dostaly do hlavičky údaje o logu eshopu (organizace) podle dokumentace Google.