Ke každé volbě v konfigurátoru můžete přidat poznámku, která se zobrazí jak v detailu produktu u dané volby, tak v košíku. Můžete v ní dodatečně vysvětlit nějaké podrobnosti k...
Pokud máte nějaké omylem vytvořené adresy, tak pokud se nepoužívají v žádné objednávce nebo nejsou nastaveny v eshopu / dopravci, tak je můžete smazat:...
Dokončili jsme kampaň z todo, která tam byla opravdu dlouho a i když se nevybrala plná částka (pánbů zaplať za ty stokoruny), funkce to byla velmi žádaná.
Pokud tedy chcete...
Systém zákaznického kreditu nyní funguje jinak. Namísto speciálního dopravce s nastavenou platbou kreditem (tyto dopravce jsme automaticky deaktivovali) si zákazník může vybrat jakoukoli...
Přidali jsme filtr podle importního kódu – toho kódu, pomocí kterého si importujete produkty do skladu z XML feedů. Trochu jsme i zpřehlednili celý ten sloupec – nejprve jsou...
Ve skladu si můžete filtrovat podle kategorie elektroopadu, kterou má mateřský produkt nastavenou.
https://blog.exitshop.cz/filtrace-podle-elektroodpadu-ve-skladu/
Ve statistikách najdete nový box, který ukazuje to samé co je v administraci v tabulce vpravo nahoře, ale za víc dní (podle toho, co si vyfiltrujete). Maximálně se zobrazí 14 dní (14...
Přehled, kolik produktů a za jakou cenu se prodalo (ve statistkách) jsme přesunuli z vlastního sloupce jen do otazníčku, protože v delším časovém období byl ten sloupec šíleně...
Náročnost: pokročilý.
V závislosti na tom, jak si tvoříte varianty – jestli jako mateřský produkt (ve skladu je modře podbarvený, resp. párovaný produkt z takového...
Do systému jsme přidali dopravce Messenger.cz
Podporu má zatím jen pro Balíkobot, jiné exporty (ať už CSV nebo API) s ním (zatím) nepočítají. Jdou přidávat i vícekusové...
Při přidávání poznámky k objednávce máte možnost jí nastavit, aby ji expedice musela potvrdit.
Na expediční stránce to pak musí balič explicitně potvrdit, že si ji...
U dopravců s výběrem pobočky odběru si můžete nechat skrýt adresu v košíku, zákazník ji nemusí vyplňovat, pokud ji nepotřebujete. Nyní je tato funkce dostupná i pro osobní odběr:...
Fenomén IoT (Internet of Things) dorazil už i do ExitShopu. Tato miniaturní chytrá krabička vás dokáže upozornit na novou objednávku zahráním jedné z klasických melodií, rozsvícením...
Sripty si nyní v ExitShopu můžete řadit, úplně stejně jako si řadíte například dopravce, eshopy atd. Doposud se skripty spouštěly v tom pořadí, v jakém jste je vytvořili (a...
Nasadili jsme do ExitShopu celkem velkou a náročnou změnu, která je ale zatím jen přichystáním půdy pro další rozšiřování.
Jedná se o možnost mít více skladů. Veškeré...
Nejprve shrnutí – doplňkový prodej se nepočítá do statistik, pokud v něm zaškrtnete „Vyřadit ze statistik“. V opačném případě se počítá do obratu.
A jak je to...
Do srdíčka v objednávce, kde se ukazuje, kolik u vás zákazník utratil nyní nepočítáme stornované objednávky. Takové objednávky si nezaslouží být v srdíčku....
Univerzální plugin (ten novější) umí nyní zobrazit i obsah objednávky, po najetí myší. Uměl to ten starý (Univerzální eshop plugin), ale ten už v Supportboxu nejde nově aktivovat...
V nastavení klasického eshopu v sekci Řazení si můžete zapnout novou funkci – rozdělí produkty na tři části – skladem, skladem u dodavatele a vyprodané (pokud je na shopu...
V ruční kontrole objednávek si můžete zapnout další dvě funkce – jedna z nich je jednoduše to, že zákazník vyplnil DIČ. Druhá zkoumá, zda se jedná o zahraniční DIČ –...
Do ExitShopu jsme přidali napojení na dalšího dopravce – žádané PPL. Nastavení najdete zde. Tentokrát je to dost složité, protože musíte vyplnit přesně číselné řady pro...
V nastavení Zásilkovny si můžete povolit funkci automatické změny stavu objednávky, pomocí kterých může Zásilkovna měnit stavy vašich objednávek v ExitShopu na základě stavů od...
V ovládacím panelu klasického eshopu, v sekci Zákaznické účty -> Nastavení najdete možnost zapnout si dobíjení kreditu.
Po zapnutí se v eshopu automaticky vytvoří skrytý...
V nastavení dodavatele si můžete zvolit, že zboží tohoto dodavatele v košíku změní omezení na minimální hodnotu objednávky nastevenou v dopravci.
Například pokud máte na eshopu...
Na fakturu se běžně uvádí email vašeho ExitShop účtu.
V nastavení fakturační adresy si ho můžete změnit – vyplníte jakýkoli.
A nově tam najdete checkbox, kterým...
V hromadných úpravách kategorií si můžete změnit jejich nadřazenou kategorii.
Funguje to přesně jak píšu. Změní se nadřazená kategorie všech vybraných kategorií. Pokud tedy...